Rautalangankääntelypäivä... tein lisää sydämiä rautalangasta ja piikkilangasta. Ja siihen liittyen kiitos ja kumarrus positiivisista kommenteista, joita oli tuonne edelliseen rautalankaosioon tullut. Ja samoin iso kiitos kaikille, jotka ovat laittaneet kannustavia kommentteja tähän mun leikkaukseen ja kipsijalkaan liittyen. Ne ovat kyllä joka kerta saaneet suun isoon hymyyn ja olo tuntuu aina vain paremmalta ja paremmalta...ei tämä niin hullua taida loppujen lopuksi ollakaan :O) Tänään on ollut siis hyvä päivä ilman särkyjä :)

Mutta rautalangasta lisää. Tässä muutama kuva tämän päivän saavutuksista.

278742.jpg

278743.jpg

278744.jpg

Samalla kun tein näitä mietin, että kenelle kaikille voin antaa piikkilangasta tehdyn sydämen ja siihen kysymykseen olikin aika vaikea vastata. Kaikki mun kotona olevat piikkilankatyöt on saaneet ihan positiivista palautetta, mutta en silti ole varma, että kuka haluaa oikeasti ruosteisesta piikkilangasta väännetyn työn kotiinsa - paitsi minä. Kun tätä ääneen ihmettelin, niin mun mies sanoi, että minulle voit tehdä lahjaksi piikkilankasydämen - siis löytyi ainakin yksi halukas :) Nämä ovat kyllä sen verran pieniä, että eiköhän lahjan saaja saa sen johonkin nurkkaan piilotettua ;O)

Tällainen hylly löytyy mun työhuoneen ikkunan edestä - piikkilankaa ja vanha lauta. Se on maalattu vesiväreillä kun juuri silloin kun sen tein ei ollut mitään sopivaa maalia ja se oli tietty saatava valmiiksi heti.

278762.jpg

Tein tänään myös tällaisen ovikranssin pihtakuusen oksista. Siihen on vielä tarkoitus laittaa valkoinen enkeli, mutta kotoa ei löytynyt sopivaa. Tarvitsee siis lähteä ostoksille.

278765.jpg