Kaksi päivää on mennyt siivotessa ja viimeistä joululahjaa tehdessä. Joululahja tuli valmiiksi ja siitä kuva sitten joulun jälkeen ja kertomus myös kun ei nyt ihan ongelmitta sekään valmistunut. Toisaalta on hauskaa, että käsitöissä on vähän haastettakin, ettei liian helpolla pääse. Sittenhän se olisi sama vaikka kaupasta ostaisi.

Siivous ei mulla nyt suju kovin nopeasti enkä kaikkea edes pysty tekemään. Pölyjä olen pyyhkinyt ja laitellut vähän joulujuttuja. Se on ihan hauskaa puuhaa.

Arja-serkku oli käynyt soittamassa eilen päivällä meidän ovikelloa enkä kuullut sitä - kyllä harmitti. Sen siitä saa kun kuuntelee liian kovalla joululauluja :) Illalla taas käytiin muutamien ystävien luona, vietiin joulupaketteja ja hetken aikaa istuttiinkin. Tänään on vuorossa lahjojen jakoa kummilapsille. Mulla on näiden viimeisten hetkien jouluun valmistautumisen suunnitelmat aika suuret: Tänään siis lahjojen viemiset ja mies hakee kuusen pihalta. Huomenna mies menee aamulla ruokakauppaan ja minä koristelen sillä aikaa kuusen. Kun mies tulee kaupasta minä paistan ja leivon ja mies imuroi ja pesee lattiat ja sen jälkeen rientää mua auttamaan. Näin siis suunnittelin, katsotaan mitä ehditään. Eiköhän huomenna jossakin välissä sellainenkin rako löydy, että kerkeän tänne antamaan rapsaa siitä mitä on tehty ja mitä ei :O)