Tänään siis oli käynti ortopedillä Reumalla. Jännitin niin kovasti koko aamun, että kämmenet oli ihan jännitysnihkeät. Nilkasta otettiin rtg-kuva ja siitä näkyi, että alempi nilkkanivel oli luutunut hyvin tässä kymmenen viikon aikana. Kipsi otettiin pois ja lupa tuli kävelyyn :) Olen niiiiiin iloinen :D 

Tosin vielä tänään olen käyttänyt yhtä kyynärsauvaa, kun ei kärsi jalalla kunnolla astua. Tuntuu ihan siltä kuin kantapään läpi työntyisi veitsi. Kengän kanssa ei satu niin paljon. Muutenkin koko pohje on ihan veltto ja kosketusarka ja hilseilevä ja melko karvainen :) Paksuhko karjalaistyyppinen säärimalli on tällä hetkellä muisto vain. Saan mennä suihkuun ilman jalassa olevaa pussia ja tänään aion mennä pitkästä aikaa saunaan. Ja kävellä pitää, että jalka vahvistuu. Nyt voin siis käydä missä vain ja tehdä mitä vain! Tämä on juhlaa :O)

Heinolassa käydessä poikettiin pariin pikku putiikkiin ja koska mulla ei ole nyt muita kuvia tähän laittaa niin tässä kuva ostoksista - käsityöaiheisista kyllä. Kissat tykkää vuorollaan tunkea noihin kuviin. Nyt taisi olla kiinnostuksen kohteena nuo langat.

356045.jpg

Langat oli tarjouksessa siksi ne oli ostettava. Kelpaako selitys? Kalliita olivat mokomat silti. Ja tuo nappirasia oli myös ihan pakko saada. Nappeja mun olisi pitänyt ostaa, mutta ei löydetty Heinolasta nappikauppaa. Ei kai kunnolla etsittykään. Mutta onpahan hieno säilytysrasia. Tuohon jos vaikka laittaisin kaikki yksinäiset napit.

Joo ja käytiin myös juhlistamassa kipsin lähtöä kahvilla ja pullalla. Tästä ei tullut edes yhtään morkkis. Hyvä hyvä.

Olen kyllä tänään myös vähän neulonut ja virkannut. Virkkasin aamulla kädet nihkeinä kukkasia ihan vain koristeeksi. Käyttöä on ainakin yhteen mekkoon ja pipoon ja onhan virkattuja kukkiakin hyvä olla varastossa. Yksi valmis työ mulla olisi kyllä eli pipo, mutta laitan siitä kuvat ja selitykset sitten kun saan vielä tehtyä sille kaverin. Tulossa on siis pipopäivä. Kyllä kai mä nyt vähän innostuin liikaa Pipoviikoista, mutta pipoille on aina käyttöä. Nyt pitää vaan ensin siitä enkunkielisestä ohjeesta pari sanaa suomentaa niin pääsen jatkamaan.