Eilinen päivä meni kokonaan mun isän 80-vuotissynttäreitä juhliessa. Isä sanoi etukäteen,  että ketään ei saa kutsua, silti vanhemmat olivat tilanneet kakut ja piparit ja odottivat aamulla puvut päällä kotona kun me mun veljen kanssa mentiin sinne. Hassua.

Minä ja mun veli oltiin siellä siis koko päivä kahvia keittämässä ja kaatamassa ja muutenkin laitettiin herkut ja kupit esille. Kivaa oli. Muutama sukulainen ja isän hirviseuran jäsen kävi onnittelemassa. Ihan sopiva määrä vieraita. Ei mun vanhemmat olisi enempää jaksaneetkaan. Tai minä :O) Ostettiin isälle lahjaksi rannekello yhdessä mun veljen perheen ja äidin kanssa. Näytti olevan mieluinen lahja.

Paras hetki oli kuitenkin se kun viimeiset vieraat olivat lähteneet ja isä pääsi kaatamaan itselleen kuohuviiniä isoon juomalasiin :D

IMG_3134.jpg

Eilinen ruokavalio oli siis kakkua, voileipäkakkua ja piparia. Epäterveellistä mutta hyvää. Kakku oli leipomolta tilattu ja näytti näin herkulliselta. Ei kai tällaista voi vastustaa? En ainakaan minä :O)

IMG_3103.jpg

Tänään kävin aamulla lääkärillä ja mulle kirjoitettiin vielä kaksi viikkoa lisää sairaslomaa. Se on varmaan ihan hyvä. Nyt kyllä täytyisi pystyä kohta kävelemään.

IMG_3088.jpg

Mulla on usein kaveri neuloessa ja nyt on Alma saanut oman neuleen jonka kanssa voi ihan yksin puuhata. Mun langat on kuitenkin usein kivemmat. Aloitin neulomaan sitä villatakkia uudestaan - siis sitä minkä purkasin pari päivää sitten. Nyt olen jo neulonut lankaa enemmän kuin ennen purkua, tosin en ole yhtä korkealla kun teen siitä leveämmän. Palmikko näyttää kuitenkin menevän oikein ja leveyskin on sopiva. Oli tosi hyvä, että purkasin ja nyt tuntuukin ihan kivalta tehdä sitä.

Olen aika poikki eilisen synttärihumun ja aamuisen lääkärikännin jäljiltä. Kunto on kovin huono. Taitaa olla päiväunien paikka.