Hups. Olipa tullut paljon onnitteluita :O) Kiitos hurjasti! Mä olen joka kevät tarjonnut muutamille ystäville ja vanhemmille synttärikahvit, jotka on samalla kesän aloituskahvit. Tänä vuonna ne jäi väliin syystä että: keittiöremontti, isän sairastelu ja häät. Ensi vuonna palaan taas järjestykseen tässä asiassa. Mutta onnittelut kyllä lämmittävät kovasti :O)

Synttärilahjoja nyt en ole vuosiin saanut muilta kuin mieheltä ja veli on myös aina ostanut jotain. Tänä vuonna mies osti puutarhatossut. Paketista paljastui ihanat kirsikanpunaiset tossut, mutta ne olivat liian pienet :( Käytiin ne vaihtamassa ja sopiva koko löytyi sitten erimallisista tossuista. Tätä mallia olisi ollut vaalenapunainen/tummanpunainen -kukallisia ja musta-valkokukallisia, mutta oikea koko löytyi vain mustista. Musta on hyvä. Mustaa mulla on aina päällä. Mutta puutarhatossuissa olisi se kaunis punainen ollut ihana. Tai musta-valkoinen. Onneksi mulla on kuitenkin viime vuonna nimpparilahjaksi saadut kirsikanpunaiset saappaat, joiden kanssa voin käyskennellä. Niitä en aio tosin käyttää mihinkään sotkuiseen työhön. Vain nurmikolla kävelyyn ja kaupunkimatkoilla :O) Etteivät likaannu. Voihan sitä olla saappaistakin turhamainen :D

577134.jpg

Yläosa hääpukuun löytyi eilen. Musta tunika. Kaunis, vaikkei mitenkään erityisen juhlava. Kaikissa mun sovittamissa jakuissa oli kaula-aukko liian avara. En halua, että rintaliivit näkyy. Siksi jakku vaihtui tunikaan.

Tänään sitten aloitan huivin tekemisen. Ja ehkä jotain askartelua auton koristeeksi. Sen jälkeen pitäisi kaiken olla kunnossa. Vain lauantaita odotellaan nyt.