Se sitten loppui. Salainen askarteluystävä. Nyyh. Kolmanteekin on jo ilmoittautuminen alkanut, mutta taidan jättää väliin tämän. Voi olla muutenkin kiireinen syksy tiedossa. Tämä kevät ainakin oli kovin tapahtumarikas ja etenkin isän tilanne vaikutti kaikkeen toimintaan paljon. Olin siis omasta mielestäni varsin huono Salainen askarteluystävä tällä kertaa. Viimeisen lähetyksen laitoin ystävälleni Liljankukalle viime viikolla ja perillä se varmaan jo onkin.

Mutta minun Salainen ystäväni sen sijaan oli aivan upea ja muisti moneen otteeseen. Viimeinen lähetys oli tällainen.

IMG_5749.jpg

3D-kuvia ja tarratyynyjä (tarratyynyistä erityiskiitos, niitä minulla ei ollut, enkä ole ikinä muistanut niitä ostaa kun olen askarteluliikkeessä käynyt), kissakiiltokuvia, makeisia (syöty, eivät ehtineet kuvaan tietenkään) ja teepusseja.

Kissakiiltokuvat vielä lähikuvassa. Aivan samoja minulla oli pikkutyttänä, joten melkein itku tuli silmään kun näin nämä!

IMG_5750.jpg

Ja oma Salainen ystäväni oli Tuula. Kiitokset näistä kolmesta kuukaudesta. Yllätykset ovat olleet mukavia ja mieluisia :O) Ja juuri oikeaan osuneita! Pysytään jatkossakin ystävinä!

***

Viime viikko oli aika hiljainen minkäänlaisten tapahtumien merkeissä. Se huono hemoglobiini kai sitten sen verran väsyttää. Ja tietysti kun töissä on nyt melkoisen tiivis tahti. Lyhyt tiivistelmä viikosta siis.

Kolme päivää meni komeasti nukkuessa päiväunia, joista suoraan jatkui yöunet. Äidillä kävin kahvilla ja meillä kävi ystävät viikonloppuna puutarhakahvilla ja veli kävi kahvilla tänään, kun selviteltiin perunkirjoituksiin tulevia asioita. Eli nukkumista ja kahvittelua. Joo ja poliisilaitoksella käytiin jättämään hakemukset uudesta ajokortista ja passista. Nyt tulee ajokorttiinkin tuoreempi kuva, kun se edellinen on yli 20 vuotta vanha. Ja pahvinen. Vieläkö jollakin muulla on se vanha pahviajokortti? Minä nyt sitten joudun omastani luopumaan.

Vähän olen myös tulevan vauvan huonetta ehtinyt siivoilemaan. Ja tänään käytiin ostamassa kolme potkupukua :O) Ja mulle suuremmat rintaliivit. Rinnat kasvaa sellaista vauhtia, että heikompaa hirvittää. Eli minua.

Mutta nämä pikkuvaatteet ovat aivan ihastuttavia :O) Ja nyt taas vaihteeksi Kelan sivuille katsomaan äitiyspakkauksen sisältöä ties kuinka monennen kerran :D

Potkupuvut.jpg