Tällä viikolla on harrastettu neuletapaamista, käsityökurssia ja neulomista. Valmistuneita neuleita on ja on myös kuvattu, mutta nyt ei jaksa päivittää. Äiti tulee vaikka tänne lattialle istumaan ja kutomaan.

Tällä viikolla olen jättänyt yhden käsityökurssi-illan väliin.

Tällä viikolla olen aloittanut harrastamaan päiviä ja iltoja ilman nettiä. Päivissä olen jo hyvin onnistunut ja jo yksi iltakin meni avaamatta konetta. Äiti sä voisit katsoa sen vaikka netistä. 

Tällä viikolla olen neulonut paperinarua.

Tällä viikolla olen tavannut ystäviä. Käynyt pitkästä aikaa Karhumutkassa ja saanut sieltä hienon hatun Tyynelle.

tyynejahattu.jpg

Tällä viikolla Toivo sai ystävältään lahjan ja kortin. Kortissa luki Toivo on minun kaveri, hän on hyvä ystäväni. Minä olen lukenut sitä Toivolle useita kertoja, enkä tiedä kumpi meistä ilahtuu siitä enemmän. Minkä takia ne ei asu ihan meidän lähellä?

Tällä viikolla minäkin sain ystävältä ihanaa itse tehtyä. Heijastimen ja pajukranssin. Nyt ne voi tulla meille toisenkin kerran kun ne lähti kotiin. Mutta miksi ne ei tulisi käymään vaikka joka päivä.

kranssijaheijastin.jpg

Tällä(kin) viikolla olen syönyt joulusuklaata.

Tällä viikolla Tyyne täytti kymmenen kuukautta. Parin viikon takaisen neuvolakäynnin aikana todettiin painon laskeneen ja ylimääräinen punnituskäynti merkittiin kalenteriin. Äiti menee vaikka siihen tuolille ja ottaa Tyynen mukaan ja imettää Tyyneä. Koko päivän.

tyyne10.jpg picture by pupupossu

Tällä viikolla Tyyne on päivittäin työntänyt kärryjä isoveli kyydissä. Vauhti on kovaa. Tämä ei ainakaan edistä painon nousua. Tule Tyyne työntämään.

tyynekaksin.jpg

 

Tällä viikolla äidillä on ollut sormireumat kipeät.

Tällä viikolla Tyyne on nukkunut reippaita päiväunia. Mutta illalla haluaisi nukkua vain sylissä. Se väsyttää.

Tällä viikolla totesin, että nokialainen puhelin ei kestä keittiön lattialle paiskaamista. Nyt ei kannata soitella - en pysty vastaamaan. 

minnanpuhelinnyt.jpg