Olen käynyt Toivon kanssa ostamassa pojan ekoilla säästämillä viikkorahoilla Legot. Vein Toivon kuvikseen ja istuin odottamassa käytävällä ja neuloin. Vein Tyynen liikkakerhoon. Olen käynyt Tyynen kanssa perhekerhossa ja ystävällä kahvilla. Käänsin Tyynen kanssa kompostit. Rakensin Toivon kanssa puumajaa. Leivoin Tyynen kanssa tyynenpäiväkakun ja kävi tyynenpäiväkahvilla, mutta ilman kakkua ja kahvia. Lahjoin lapset keräämään kotiloita minun kanssa: Toivo keräsi viisi minuuttia ja Tyyne tunnin. Saatan Toivon aamuisin taksiin ja olen iltapäivällä vastassa. Olen saanut Tyynen päiväunille viikon sisällä kaksi kertaa. Neuloin Tyynen nukelle villahousut koska nyt on syksy ja se palelee jos ei saa housuja ja hattua. Olin huono äiti, koska en jaksanut neuloa sitä hattua. Tai neuloin, mutta siitä tuli niin pieni, että se menikin Toivon nukelle.

Omaa aikaakin on sentään ollut. Kävin yhtenä päivänä verikokeessa, jonka jälkeen piipahdin pikaisesti kirpputorilla. Josta ostin muutaman pikkujutun lasten joulukalenteriin.

9833677716_9012476249.jpg

9833677126_bc2724ff9f.jpg