Huopanen pannulappu huopui huonosti ja nukuin aamulla niin myöhään, että kun riensin sitä venyttelemään oli se jo ihan kuiva. Mies oli aamulla laittanut koneen päälle töihin lähtiessään. Täytyy kai työntää uudelleen pesuun. Huokaus.

Mutta joulukortit on nyt kirjoitettu vihdoinkin, melkein meni käsi kramppiin niiden kanssa. Mulle on jo tullut kolme korttia, tosin kaikki Kanadan sukulaisilta, joten sieltä on itse tehtyä ihan turha odottaa. Vain suuria kortteja ja komeaa kimallusta. Sellasta amerikanhömppää :)

Eilen illalla mies vei mua kauppaan, että sain ostettua vähän joululahjoja. Olin aika poikki ja hikinen sen puristuksen jälkeen. Yksi ukkeli kommentoi mun kainalosauvoja ja siinä hikisenä ja väsyneenä teki mieli vain tökätä sitä sauvan piikillä. Annoin kuitenkin olla ja yritin hymyillä vaikka se näytti lähinnä irvistykseltä. Lahjat on nyt kuitenkin ostettu eli kauppoihin ei ole pakko mennä. Paitsi silloin kun haluaa ihmisten ilmoille.

Tänään sitten tuotin miehellä vanua, nauhaa, lankaa ja kynttelikön, että itse säästyisin taas tuskaiselta kauppakierrokselta. Kiva kun palvelu pelaa vaikka vähän käy miestä sääliksi kun se joutuu nyt tekemään niin paljon.

Muuten tämä päivä meni pitkään nukkuessa, puhelimessa joristessa ja sitten kun vihdoin pääsin vautiin tuli jo ilta. Ompelin pannulappuja ja kangassydämiä. Kaikki jäi vähän kesken, mutta huomenna varmaan saan jotain valmiiksi ja kuvantynkää tänne näytille.

Mulla on myös yksi suururakkalahja (tai melko suuri) kun kokoan valokuvakansion lahjaksi mun veljelle. Laitan sinne meidän lapsuuskuvia ja jotain nuoruuskuviakin. Meistä on noita kuvia tosi vähän, mutta kyllä siitä ihan kiva kansio tulee. Ja samalla tulee kuvat järjestykseen. Tarkoitus on tehdä itselle samanlainen joskus. Suurimman työn olen jo tehnyt eli jakanut kuvat ja laittanut suunnilleen aikajärjestykseen. Tietenkään minkään kuvan takana ei ole vuosilukua, joten täytyy vain kakkujen kynttilöistä ja hiusmalleista arvailla mikä kuva on minäkin vuonna.

Nyt on mentävä, iltapala on tuolla valmiina ja mies jo huutelee, että tule nyt :D