laugh

Kiitos jälleen kaikista ihanista kommenteista, joita olen saanut. Vaikka omat juhlat on jo juhlittu, niin juhlaputki sen kuin jatkuu. Eilen käytiin kolmevuotissynttäreillä ja lauantaina on vuorossa viisivuotissynttärit. Lasten juhlat on ihan parhaita.

Kissat ovat toipuneet leikkauksesta hyvin ja Esko saanut jo ekan hiirensäkin leikattuna tyttönä :) Leikkaushaavoja ei tarvinnut suojata mitenkään, nämä tytöt eivät niitä juuri nuolleet tai muutenkaan nyppineet. Alma-raukka on tilanteesta hiukan sekaisin ja suhisee että murisee tavallista enemmän pikkuisille. Eläinlääkäristä mukaan tulleet hajut ja kissojen omien hajujen muutos oli sille taas liikaa. Mitähän pitäisi tehdä, että saisin siitä jälleen sen iloisen entisen Alman?

Juhlakoristelut olen vihdoin saanut poistettua ja pakattua. Yksi irtosormi on edelleen kateissa, mutta luulen sen löytyvän jostain lasten lelulaatikosta. Tein halloween-koristeille asianmukaisen laatikon päällystämällä pahvilaatikon tapetinjämillä ja tarroilla. Tästä kauhulaatikosta on hyvä taas kaivaa ensi vuonna koristeet ja hämähäkinseitit esille. Joo, tiedän. Pöytäliina on kamalan ryppyinen, mutten viitsi sitä koskaan silittää, sillä se päätyy pesuun yleensä jo seuraavana päivänä kun se on tuohon laitettu.

8184811596_094f419c05.jpg

Jouluvalmistelut on meillä ihan täydessä vauhdissa. Olen tehnyt lapsille joulukalenteria ja hankkinut sinne yllätyksiä. Olen ostanut lahjoja ja paketoinut ne. Olen suunnitellut blogin joulukalenteria. Totesin, että itse tehtyjen lahjojen kanssa saattaa käydä tänä vuonna köpelösti. Kaksi lahjaa valmiina, kaksi vähän vaiheessa ja loput ei edes ideatasolla. Mutta ainakin neljää lykästää tänä jouluna. Onhan tässä vielä aikaa ja olen näissä hommissa pienen paineen alla parhaimmillani. Mutta jos ei ole edes ideoita, ei tule sitä painettakaan.

8184811538_70a8a94c87.jpg

Minua joululahjottiin hyvissä ajoin Mymmeli-kannulla, jota olen halunnut sen ilmestymisestä saakka. Muita joululahjatoiveita minulla ei ollutkaan, joten jos jotain saan, se on kaikki kivaa yllätystä. Mutta nyt kalenterisuunnitelmiin. Tyyne nukkuu vielä ainakin tunnin ja Toivo on kerhossa, joten aikaa on.