Käsittämätöntä miten nopeasti nuo pipot valmistuu. Eilen aloitin ja tänään jo sain valmiiksi. Tosin kyllä tänään heräsin jo aikaisin ja aamulla kerkesin pari tuntia neuloa ennen kuin valostui, joten siinä kai se selitys. Ja siinä, että oli paksut puikot.

Lankana Novita Nalle kaksinkertaisena ja puikot no 5. Virkkukoukut no:t 3 ja 4. Lankaa kului hiukan yli 70 g.

Mallia otin täältä, mutta silmukat on itse mietityt. Samoin kukka. Siis pipo on neulottu ja kukka sekä pipon reunus virkattu.Tuli ihan kiva vaikka aika räikeän värinen mun makuun. Lankaa vielä jäi ja siitä voisi kämmekkäät tai lapaset vielä saada tehtyä. Vaikka ensin teen sen liivin.

Kun kiinnitin tuota kukkaa niin muistin, että vielä  on Pipoviikotkin menossa, joten ilmoitan tämän nyt sitten sinnekin :) Ja mä kun jo luulin tämän talven pipot tehneeni. Tämä saattaa jäädä viimeiseksi.

Koko päivä ei ole mennyt kuitenkaan neuloessa. Olen päivittänyt mun puutarhapiirrustuksia. Tein viime kesänä tosi huonot muistiinpanot, enkä nyt enää muista mitä kaikkea laitoin mihinkin. Täytyy sitten kesällä lisäillä. Mutta alkaa puutarhakarttakin olla melkein valmis.

Ja siivoamista olen myös jatkanut. Sen mun työhuoneen. Toivottavaa olisi, ettei mun tarvitsisi joka kuukausi kirjoitella tänne, että nyt taas siivoan työhuonetta. Jos se nyt tämän jälkeen pysyisi edes jotenkin siistinä. Suunnittelin samalla, että tekisin valmiiksi joitain keskeneräisiä ompeluksia viikonlopun aikana.