Osallistuin Kaisuliinan askivaihtoon, aiheena oli pallot ja pilkut.  Hauska aihe. Tässä on mun tekemä aski, joka meni Maitzulle.

Tikkuaskipallotjapilkuttytteineen.jpg

Itse sain tänään postissa Millamin kauniin askin. Oli kiva saada huolella tehty aski, josta näki, että sen tekemiseen on nähty vaivaa. Kiitos, pidin siitä kovasti :O)

TikkuaskipallotjapilkutMillam.jpg

Tikkuaskia oli kiva näpertää. Taidan osallistua toisenkin kerran. En ehkä seuraavaan - tai mistä sitä vielä tietää kuinka taas innostun :D Tällainen pieni näpräys on hauskaa ja aika haasteellistakin.

Tikkuaskin lisäksi postilaatikossa oli tänään toinenkin yllätys ja siitä voisi sanoa, että se oli todellinen yllätys isolla yyllä! Sari oli muistanut minua syntymäpäivälahjalla :O) Vähän aikaa meni kun mietin, että mistä ihmeestä Sari voi tietää mun synttärit ja keksin jo yhden aika hassunkin ajatuksen. Mulla on yksi ystävä siinä kaupungissa missä Sarin lähettämä kirjekuori oli leimattu. Siis ystävä, jonka olen tavannut viimeksi 20 vuotta sitten. Keksin, että Sarin on pakko tuntea tämä ystävä ja jotenkin on selvinnyt, että mä olen mä ja se mun vuosien takainen ystävä on kertonut Sarille mun synttärit. Ajattelin, että siksi ystävä voisi ne muistaa koska ollaan synnytty samana päivänä. Vaan eihän se juttu sentään näin outo ollut. Mies sanoo aina, että mulla on liian usein ja liian vilkas mielikuvitus. Siis olin itse kertonut Sarille syntymäpäiväni ja siinä lyhykäisyydessään tämä tarina. Ja tässä kuva lahjasta.

LahjaSarilta.jpg

Kirjeessä oli kaunis itse tehty kortti, pieni saippua, kaksi perhoskoristetta ja oikein kauniita helmiä ja paljetteja. Kiitos paljon sinulle Sari. Olet yllätyksellinen ystävä :O)

Synttärit on siis tänään ja täytin aamulla 38 vuotta.

Sitten vielä kiitokset hamekommenteista :O) Ja meninkö tänään yläosaostoksille? No en. Oli kaunis ilma ja puutarha kutsui :D Vielähän tässä on neljä päivää aikaa, joista kaksi on jo varattu ihan muulle. Ja se huivikin pitäisi valmistaa. Ehkä tulee vielä kiire.