Olen pari päivää ollut tosi tosi väsynyt. Sohvalla makailu on siten ollut pääharrastukseni - ja kyllä se on melkein työstäkin käynyt. Eilen mulla oli aika äitiyspoliklinikalle ja sen jännittäminenkin varmaan väsytti aika paljon. Kaikki on kuitenkin hyvin, vaikka mun kohtu ei ihan käyrän yläpäässä kasvakaan. Lääkäri kirjoitti sairauslomaa pari viikkoa. No, lepäämään olen toden teolla ryhtynyt.

Äitiä olen käynyt joka päivä katsomassa. Oli tänään selkeästi hyväntuulisempi kuin mitä on ollut. Ja pirteämpi myös. Ehkä eilen alkaneilla kävelyharjoituksilla on osuutta asiaan. Tuntui olevan mieluinen puheenaihe. Samoin se, että äiti oli päivällä autettu syömään pöydän ääreen. Kyllä se ruokakin kuulemma maistui siinä paremmalta. Tämä sai minut iloiseksi tänään.

Pieniä ostoksia olen myös tehnyt. Kaupoissa käynti tuntuu olevan nyt melkoisen työn takana. Onneksi ei juuri tarvitse käydä. Mutta lankakauppaan oli tänään pakko mennä. Kun on sellaisia suunnitelmia mihin ei ole lankoja. Eikä kyllä ole vieläkään, mutta tilattu on :O) Ja ostin myös vähän jotakin.

IMG_7132.jpg picture by pupupossu

Muutama kerä 7 veljestä - keltaista (ei mitään tietoa mitä tekisin, mutta kun väri houkutteli), pari kerää mustaa Nalle ajatuksena neuloa huivi joskus. Ja useampi kerä 100 % villaa olevaa Limbo-nimistä lankaa. Ei kunnon kuvaa tullut millään, mutta se on jotenkin herkullisen moniväristä. Vaikka harmaasävyisenäkin.

IMG_7133.jpg picture by pupupossu

Lankoja olen nyt ostellu viime aikoina urakalla. Viime aikoina tarkoittaa myös viime kevään aikana. Ja aika pientä on ollut niistä langoista tekeminen. Suuria suunnitelmia on kyllä. Jostain kun saisin vielä sitä uutta Mamboa edullisesti suuren erän. Se iso neuletakki viimeisessä Novita-lehdessä houkuttelisi kovasti. Mutta langan hinta tuntuu olevan aika suolainen. Olen vähän tehnyt etsivän työtä ja tutkaillut eri kauppojen hintoja ja tätä lankaa tuntuu löytyvän aika isolla hintahaarukalla: 4,40 - 6,20. Melkoisia eroja. Edullisimmastakin liikkeestä ostettuna isoon neuletakkiin tulee melkoinen summa sille langalle. Ja mitä sitten jos en jaksakaan neuloa sitä loppuun saakka? Tai jos se epäonnistuu? Mietitään vielä. Jos nyt vaikka ensin sitä liiviä yrittäisin tehdä.