Palaan taas näihin hienoihin otsikoihin kuten tämä on nyt. Ensi kerralla toivottavasti jotain hienompaa. Kuten asioita.

  • Meillä oli tautia, joka on nyt onneksi ohi.
  • Tyyne on oppinut kiipeämään sohvalle. Ja pois sieltä.
  • Kävin tiistaina käsityökurssilla. Saumasin pitkän viirinauhan pihalle kesää varten. Olin leikannut kappaleet jo kolme vuotta sitten. Nyt saa kesä tulla.
  • Torstaina lintsasin käsityökurssilta ja menin sen sijaan neuletapaamiseen.
  • Nukuin yhtenä yönä vatsallani.
  • Sain eteisen vaatekaapin takaisin maalauksesta ja vaatteet takaisin kaappiin.
  • Olen tehnyt useana päivänä lumitöitä.
  • Meiltä hajosi postilaatikko.
  • On ostettu leikkuupuimuri, traktori, peräkärry, hamahelmiä, HDMI-kaapeli, sukkahousut, viila, postilaatikko, pistorasia ja Lego-ukko. Aika monta tavaraa pitää nyt laittaa kiertoon.
  • Päätin, että myös jokaista meille jäävää minun tekemää käsityötä ja askartelua vastaan laitetaan joku tavara pois.
  • Leivoin Toivon kanssa omenakakun.
  • Olen säveltänyt ja sanoittanut taas useita hampaanpesulauluja.
  • Totesin, että jos olisin ammatiltani sanoittaja, olisin hyvin köyhä.
  • Aloitin neulomaan villatakkia ja virkkaamaan kesäkassia.
  • Laitoin Taikapallovaihtotaikapallon postiin.
  • Olen askarrellut.
  • Peruin lauantain karkkipäivän ja nyt harmittaa.
  • Siksi suunnittelin ensi viikolle tuplakarkkipäivää.
  • Ei ole näkynyt ruuneperin torttua.