Taas on yksi kahvikestivalmisteluilta takana ja aikataulussa on pysytty. Vielä. Ylimääräisen työn keksin tänään hopeiden kiillotuksesta, mutta eihän meiltä löytynyt kiillotusainetta. Ei siis tarvinnut kiillottaa. Eipä silti, ei meillä hopeita nyt niin paljon ole, että tuo olisi mitenkään työstä käynyt.

Illan ohjelmaan kuului minulla parin kahvikakun leipominen. Mutakakun ja tiikerikakun. Ihan ensimmäiset leipomukset uudessa uunissa. Tiikerikakku onnistui hyvin, mutakakusta en tiedä, kun en ole aikaisemmin moista tehnyt. Vieraat sitten maistakoot :O) Mutta oli aika juhlaa käyttää uusia kodinkoneita. Kyllä voi olla uuneissa ja mikroissa eroja. Meidän vanha mikro oli kyllä jo yli 15 vuotta vanha, että ehkä se ei ollut enää mikään huippu. Ja kyllä uunistakin ihan toisennäköisiä kakkuja tulee kuin vanhasta. Ei pala, mutta kypsyy. Olen tosi iloinen. Ja innokkaana odotan huomista kun pääsen taas paistamaan:O)

Mutta tuosta isyyspakkauksesta. Olen kerännyt huhtikuusta lähtien miehelle isyyspakkausta. Pikku hiljaa. Ja viikonloppuna annoin sen, vaikka olin ensin ajatellut sen antamista samaan aikaan kun mulle tulee äitiyspaketti. Mutta kun. On ollut jo tarpeeksi kamalaa pitää tuota salassa näin kauan. Siis olla kertomatta kun olen kuitenkin ollut asiasta aika innoissani. Ja mies luuli, että olen kyhäillyt jonkinlaista nimipäivälahjaa. Ja nimipäivätkin olivat jo yli viikko sitten. Oli siis pakko se jo antaa. Mutta eipä se mitään, iloa siitä tuntui olevan.

Isyyspakkaus2.jpg picture by pupupossu

Soittorasia ja minisukkia vauvalle.

Pakkauksen sisältö koostui kaikenlaisesta vauvalle ja isälle tarpeellisesta. Ja joistakin jutuista, mitkä eivät ehkä ole vauvalle ihan heti tarpeen. Vai mitä sanotte Muumilusikoista? Pakkauksen tarkemmalle sisällölle olen tehnyt oman sivun. Isyyspakkaus. Sieltä voi käydä katsomassa mitä kaikkea hankin.

Isyyspakkaus1.jpg picture by pupupossu

Klovni vauvalle (sitten kun on jo isompi) ja konjakkia isälle (vaikka heti käyttöön).

Vain yhdet villaiset vaippahousut ehdin pakettiin mukaan neuloa. Niistä tarkemmin myöhemmin, kunhan saan toisetkin valmiiksi. Hukkasin vain sen ohjeen. Täytyy käydä taas nettimetsästykseen. Huomenna mulla on aamulla sokerirasitustesti terveyskeskuksessa. Siellä ollaan kuulemma pari tuntia ja kokeiden välillä on aika paljon odottelua. Ajattelin hyödyntää ajan neulomalla. Noita villahousuja. Eli etsivän työtä tekemään.