Meni tämän aamupäivän suunnitelmat uusiksi harmittavalla tavalla. Ei meillä täällä kotona mitään harmia ole, mutta niillä, keiden meille piti tulla. Toivottelenkin sinne voimia ja jaksamista.

Nyt olen sitten täällä päivitystä tekemässä. Aihettakin on. Eilen tuli viimeinen paketti Salaiselta neuleystävältä paljastuksineen. Minä en arvannut kuka oli oma salainen. Toisaalta en edes yrittänyt arvata.

Mutta kiitos jälleen ja viimeisen kerran kivasta paketista :) Siellä oli vaikka mitä.

snynviimeinen.jpg picture by pupupossu

Konvehtirasia (vielä avaamatta!!!!), kaksi rasiallista rusinoita (Toivo ilahtui näistä), joulukoriste, servettejä, jouluinen patakinnas, itse tehty kortti, itse tehty (oliko näin?) pitsiliina, joka tärkätty koriksi ja tietysti lankaa.

snynviimeinenlangat.jpg picture by pupupossu

Langoista se varsinainen herkku tällä kertaa oli tuo pieni pallo itse värjättyä alpakkaa. Aikas ihanaa. Kiitos tästä paketista ja koko SNY-kierroksesta sinulle Wrath.

Sen verran on vielä snyytä jäljellä, että odottelen oman ystäväni saavan minun lähettämän viimeisen paketin. Eiköhän se ennen joulua ehdi perille.

Ensi syksynä taidan taas osallistua. Minua kun on onnistanut näiden kahden kerran aikana kun olen ollut mukana, sillä nuo omat salaiset ovat olleet tosi kivoja ja lukeneet kyllä tarkasti sitä minun ilmottautumislomaketta.

***

Tiistaina käytiin tekemässä viimeiset lahjaostokset. Koska ne oli lapsille, niin Toivo vietiin hoitoon siksi aikaa. Oli aika outoa olla kaupassa miehen kanssa kahdestaan. Käytiin siinä pikaisesti syömässä ja nauratti kun puhuttiin noiden joululahjojen lisäksi vain Toivosta :D 

Tänään menen illalla viideltä neulomaan Lahden Trion Robert's coffee -kuppilaan muiden neulojien kanssa. Tämä taitaa olla nyt uusi vakiaika neulojien kokoontumiselle jatkossakin. Ja toivon, että viimeinen minne minä pääsen mukaan vähään aikaan. Nyt kun kirjoitan näin, huomaan varmaan vielä tammikuussa käyväni kaikissa mahdollisissa tapaamisissa entistä suuremman ja tukalamman vatsan kanssa.