Pitkä blogitauko taas takana ja Vuodatus on täynnä muutoksia. Ihan tyytyväinen olen muuten, mutta tuo kategoria-osuus on vähän kökkö. Sieltä puuttuu suuri osa, eikä näy ilmestyvän lisätyt tuohon. Ja kun jonkun kategorian ottaa esille, ne tulevat sieltä ihan missä sattuu järjestyksessä ja sehän ärsyttää tällaista järjestyksen ihmistä. Sekin on toivottavasti ohi menevä ilmiö. Tai sitten on vain totuteltava epäjärjestykseen.

Tähän alun nillitys-osuuteen lisään vielä sen, että oon flunssassa, oon ollut ihan tosi väsynyt töistä ja sormet sekä jalat on kipeät ja särkylääkettä kuluu ja oon joutunut käymään kaksi kertaa hammaslääkärissä ja porattu on sekä töissä oli taas yt ja vasta ensi tiistaina kuulen, jatkuuko työt vai ei. Muuten on kaikki tosi hyvin.

Aika vähän olen mitään tehnyt, kun illat kuluu nukuksissa tai puolinukuksissa. Viime viikonloppuna käytiin kaksilla synttäreillä. Tosin niin, että mies ja Tyyne kävi toisilla ja minä sekä Toivo toisilla, koska olivat samana päivänä. Kahdeksanvuotissynttärilahjaksi meni parin muun pikku jutun lisäksi virkattu halpa Angry Birds kopio. Neljävuotissynttäreillä oli aito Angry Bird olohuoneessa.

Wannabeangrybirdsin lisäksi olen virkkaillut taas tiskirättejä. Eilen yksi valmis sai uuden kodin ystävän luota, jossa käytiin leikkimässä ja kahvittelemassa.  

Angry Birds kopio on virkattu mistä lie Nallesta ja Maijasta ja täytteenä hämähäkinseittiä. Langankulutusarvio on kenties 10 g. Tiskirätin neuloin Novitan Luxus Cottonilla sekä tuntemattomalla puuvillalangalla. Langankulutusarvio on ehkä 40 g. Nuo puuvillalangat tuntuvat olevan kissojen suosiossa. Useampana aamuna olen keräillyt lattialta sotkettuja ja katkottuja lankakeriä. Pitää taas siirtyä villalankoihin.

8437753714_d200948486.jpg

8437753776_ac62587131.jpg

8437753824_a097662c8e.jpg

8437753848_6a7d4d4600.jpg

8437785732_57e66e6fde.jpg