Parit edelliset kerrat olen vähän myöhässä laittanut kuvia Salaisen askarteluystävän paketeista. Nyt olen ajoissa. Koska sitä äitiyspakettia odottelen edelleenkin, on postilaatikolle joka päivä kiire heti kun postin auto siihen ilmestyy. Tänäänkään ei äitiyspakettia tullut, mutta SAY muisti ja se oli kiva juttu se. Eikä laskujakaan tullut yhtään.

Salaiselta askarteluystävältä sain tällä kertaa paperia, kirjaintarroja, 3D-kuvia, akryylimaalia, pari sivellintä, nauhoja, kiviä (helmiä siis), servettejä ja kivoja itse tehtyjä pussukoita. Näille varmasti löytyy käyttöä. Vaikka tuo askartelu ei ihan viime päivinä (lue kuukausina) ole ollut mulla mitenkään harrasteena niin kyllä noita tarvikkeita varastossa on silti hyvä olla. Ja paljon mielellään. Kun sitä ei tiedä mitä tarvitsee ja koska. Maha tunkee väkisinkin kuvaan jälleen mukaan.

SAYsyyskuu.jpg picture by pupupossu

Kiitos paljon jälleen kerran Salaiselle askarteluystävälle mukavasta muistamisesta. Itse tehdyt pussukat olivat kiva juttu! Ehkä ensi kerralla on luvassa jo paljastus?

***

Viikonloppu meni lauantain osalta juhliessa illalla miehen veljen 40-vuotissynttäreitä. Tosin melko hillittyä juhlimista oli meillä ja oltiin ensimmäiset, jotka lähtivät kotiin. Tylsiä vieraita.

Mulla olisi tänään alkanut kuukauden kesäloman jälkeen työt, mutta olen nyt sairaslomalla. Aamulla kävin neuvolassa ja sain verenpainelääkkeet kun on tuo alapaine ollut vähän turhan korkea.

Seuraavaksi päivitän blogin kuvasivuja. Ja sitten päiväunille :O)