EDIT 11.3.2007 :O)

 

Olen taasen koneella, joten arvaaminen päättyy tähän hetkeen ;O) Sen verran vilkaisin vastauksia, että arpomaan joudun. Kohta lisää.

 

Kävijämäärä on näemmä ylittänyt kymppitonnin jo useampi kävijä sitten. Vaikka jostain syystä tuo laskuri ei näkynyt blogissa kun äsken sitä kurkkasin. No, kuitenkin. Olin alun perin ajatellut, että järjestän blogin ensimmäiset arpajaiset juuri kympin rikkoutuessa, mutta enhän minä malttanut millään odottaa sinne asti vaan ensimmäiset arpajaiset olivat jo :)  Ja kymppi tuli täyteen tosi pian edellisten arpajaisten jälkeen ja suunnittelin ensin, että en nyt näin äkkiä voi uusia arpajaisia pitää. Mutta pidän sittenkin.

 

Näissä arpajaisissa on jaossa vain yksi palkinto. Ja jos haluaa palkinnon on tehtävä arvaus. Joudun nyt pakosti pitämään suunnilleen viikon mittaisen tauon blogin päivityksessä. Joten kaikki jotka haluavat osallistua arpajaisiin voisivat arvata mikä on syynä tähän taukoon. Jos tulee aivan oikea vastaus niin arpoa ei tarvitse vaan oikein arvannut saa voiton. Mutta jos oikeita vastauksia on useita niin sitten arvotaan tai vastaavasti jos kukaan ei arvaa oikein minä pääsen siinäkin tapauksessa nostamaan lipukkeen hatusta :O)

 

Osallistumisaikaa tähän on viikon verran tai ainakin siihen asti kun minä taas täällä seuraavan kerran päivitän. Onnea arvauksille :O)

 

424225.jpg