Kaupungissa käytiin oikein bussilla tänään :O) Ja kyytiin päästiin kun oli vauva liinassa. Mutta vielä tänään vanhassa kun aamulla uusi pyöri koneessa - vaikka käsinpesua suositeltiin. (Mutta minähän en käsin pese mitään jollei ole ihan pakko ja sellainen pakko oli viimeksi pari päivää sitten kun Toivo kakkasi huovutetulle alustalle ja kaksi kertaa käsinpesua samalla viikolla on liikaa vaadittu). Mutta olipa suolainen tuo bussin kertamaksu: 4 euroa! Viimeksi  kun mentiin mulla oli vielä kortti käytössä ja siinä taitaa olla alennusta sen verran, että hinta on vähän päälle kaksi euroa. Tosin nyt ei sitten tarvinnut maksaa vaunuista :D 

Postilaatikossa oli tänään mukava yllätys. SNY jo vihjailikin postia olevan tulossa lähipäivinä, mutta että näin lähellä oli se päivä :O)

Jälleen kerran oli mun ihana Salainen Ystävä osannut hankkia oikein mieluisaa lankaa. Nappiin osuneita lankoja on tähän asti olleet kaikki, mutta tuntuu siltä, että koko ajan vain paranee!

SNYhuhtikuu.jpg picture by pupupossu

Ruskeaa Teetee Kamenaa, kaksi kerää vihreää Létt-Lopia ja palmikkopuikot.

Kamenaa olen joskus neulonutkin ja siitä pitänyt, Létt-Lopi on uusi tuttavuus ja tuo kuva ei kyllä tee oikeutta värille. Niin ihana vihreä, aivan kuin minua varten värjätty! Kyllä on paketin avaamisen jälkeen mietityttänyt, että mitä siitä tekisin kun kovasti olisi hinku päästä heti kokeilemaan tuota ihanan väristä lankaa! Ja palmikkopuikot - niitä mulla ei vielä ollut ja vasta niitä kaupassa hiplasin, mutta en ostanut. Taisinko vielä kirjoittaakin siitä tänne? Kyllä mulla on sitten ihana SNY, selkeästi toteuttaa mun omia toiveita langoista ja niiden väreistä ja kaikesta muustakin! Suuret kiitokset tästä ihanasta huhtikuun paketista :O)

Miehelle kun kerroin, että sain paketin SNY:ltä tänään niin kommentti siihen oli, että oliko siellä makeisia! Ei ollut, mutta langoista mies saa virkata niin pitkän ketjusilmukkanyörin kun itse haluaa. Ja jos niin tapahtuu, lupaan laittaa siitä kuvan tänne.

Ja tarkkaavainen silmä huomasi varmaan, että toisesta Létt-Lopi -kerästä puuttu vyöte. Se en suinkaan ollut minä joka innoissani sitä pyöritellessä sain vyötteen repeämään vaan meidän perheen seuraava käsityösukupolvi :D

IMG_0061.jpg picture by pupupossu