Blogipäivityksen ja muun nettisurffailun lisäksi askartelin aamupäivällä arpajaispalkintoja, huomenna varmaan saan postiin kun liima ehtii kuivua kunnolla. Kukkia olen myös virkkaillut kun keksin vähän ideaa mihin niitä käyttäisin. Ja neulonut puseroa pari senttiä ja ommellut taas vaihteeksi yhden koristetyynynpäällisen.

Tähän käytin perintökankaita ja perintöpitsejä sekä kirpputorilta ostettuja pitsejä. Kulmaan kiinnitin  pari ohuthuovutustekniikalla tehtyä kukkaa ja helmiä. Ompelin sekä käsin että koneella. Hörhelö, mutta hauska hörhelö. Materiaaleista löytyy siis puuvillaa, pellavaa, villaa ja aitoa polyesteriä :)

Järjestin eilen ja tänään vaatehuonetta kun siellä oli vielä osa vaatteista pusseissa. Siis meille valmistui vaatehuone marraskuussa viikko sen jälkeen kun tulin leikkauksesta, joten järjestys on ollut vähän sitä sun tätä - mä kun halusin laittaa itse kaiken paikoilleen. Nyt ne on laitettu. Hankalin osuus oli se kun täytyi miettiä, että minne laitan kaikki mun käsilaukut siten, että ne on näppärästi saatavilla. Ja vaatehuoneessa oli enää ylähyllyt vapaina enkä mä niille ylety. Ne on nyt sitten laitettu rottinkiarkkuun. Saa nähdä onko hyvä vai huono paikka.  

Rottinkiarkun päälle muutti korillinen nalleja, nämä ovat kaikki ystäviltä lahjaksi saatuja.

Ja ulos teki tänään niin kovasti mieli, että siellä myös kävin. Tein pienen kävelylenkin. Siis pienen. Kilometrin mittaisen. Ja tuntui jo ekan sadan metrin jälkeen, että mun jalka kuolee. Ihan kuin mun jalkaa ei olisi ollenkaan leikattu. Se oli ihan yhtä kipeä kuin ennen leikkausta tai ehkä kipeämpi. Joo, kipsihän otettiin vasta maanantaina pois. Mutta kun haluaisi olla jo heti nyt ihan kunnossa. Ja mikä pahinta (mutta täysin odotettavissa) mä olin aivan hengästynyt ja pulssi oli varmaan 200 tuon hirmupitkän lenkin jälkeen. Kyllä se on kunto mennyt huonoksi kun ei ole liikkunut. Huomenna taas uusi yritys. On kuitenkin kivempi käydä vähän pidemmällä kuin vain postilaatikolla.